♥♥♥ پست ثابت ♥♥♥

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 

 این پست را ســــــکوت می کنم تو بنویس ! 


تــــــــو بنویس ... 


از دلتنگی هایتــــــ، از دردهایتــــــ ، از حــــرف هایت ... 

از هرچه دلتـــــ می گوید ! 

بنویس برایـــــــــم...

 

 

گویند سلام طلایی ترین کلید برای رسیدن به آشنایی هاست

 

پس صمیمی ترین سلام ها تقدیم شما

 

 

به عـــســــ ــــــــــل وبــ خوش اومدین

 

 

 اخ که چقد خوبه قوانین ...:

 

1_ تبلیغ بی تبلیغ  

 

2_ مطالبا رو کپی کردین منبع رو هم بگین لطفا

 

 3_نظــــــــــــــــــر یادتون نره!!

 

4_ تبادل لینک و تبادل بنر میکنم

 

5_ نظراتونو تو این پست بزارین لطفا 

 

 6_دمتون گرم و برین از وبلاگ خودتون لذت ببرین...

 

 

 

 

 

 



عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

آریـوبـرزن
ساعت17:46---22 آبان 1394
زندگــﮯ يعنــﮯ چه؟ يعنــﮯ آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن

جامه ــﮯ زيبا بر اندام "شرف" آراستن
غير لفظ آدمــﮯ " معنا ــﮯ آدم " داشتن

قطره ــﮯ اشكـﮯبه شبها ــﮯ عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن

نيمشب ها گردشــﮯ مستانه در باغ نياز
پاكــﮯعيســﮯ گزيدن عطر مريم داشتن

با صفا ــﮯ دل ستردن اشك بــﮯتاب يتيم
در مقام كعبه چشمــﮯ هم به زمزم داشتن

تا برآيد عطر مستــﮯ از دل جام نشاط
در گلاب شادمانــﮯ شربت غم داشتن

مهتر رمز بزرگــﮯ در بشر دانــﮯ كه چيست؟
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن

مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگــﮯ پیکار نیست

سهم ما چون دامنــﮯ گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست

آب و رنگ زندگــﮯ زیباست در قصر خیال
جلوه ــﮯاین نقش جز بر پرده ــﮯ پندار نیست

با نسیم عشق باغ زندگــﮯ را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

__مهد ــﮯ سهیلــﮯ __


Fatemeh
ساعت16:15---11 اسفند 1393
درضمن یاشاسین اذربایجان....یاشا گوزل دی وبون....خوشحال اولوروم من وبیمی د گله سن....

❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:39---18 دی 1393
اخـــــــ ـــــــــــلاقم
حکم میکــــــ ـــــــنه
بهت چیزی نگـــــــم
وگرنه دلم خیــــــ ــــــــــلی پرهـــــــــــ...!


رومینا
ساعت15:43---21 مهر 1393
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه خیلی هم عالیه موفق باشی خوشحال میشم بهم سر بزنی ابعدا هم بتونم بهت سر بزنم ادرس وبمو گذاشتم اگه خواستی حرفای دل خودمو بفهمی پست اولموبخون

faeze
ساعت22:37---3 مهر 1393
سلامتی کسی تو ذلمون ذرخشیذ ولی ذیکه ذوسش نذاریم ببخشیذ
نشناختمتون؟؟؟ لااقل ادرس میذاشتی


♥بنیتا♥
ساعت17:20---2 مهر 1393
ب سلامتی پسری که یه روزی قصد داشتم ازش انتقام بگیرم اما داغی عشقش نذاشت ...
ب سلامتی پسری که یه روزی فحش ناجوور دادم بهش اما ساکت شد و هیچی نگفت حتی به روی خودشم نیاورد ...
ب سلامتی پسری که یه روزی ازش بدم میومد متنفر بودم اما اون منو با جونو دل دوس داشت...
ب سلامتی پسری که فقط به یه نفر گف عشقم...
ب سلامتی پسری که فقط یه دوس دختر داشت و فقط و فقط عاشق اون بود ...
ب سلامتی پسری که پای حرفش وایساد و خیانت نکرد بلکه حمایت کرد ...
ب سلامتی عشقم ، ب سلامتی نفسم ، عمرم ، همه کسم ، عزیز دلم...♥♥♥♥
♥عشقم دوست دارم ♥


mojtaba
ساعت0:57---11 شهريور 1393
اگـــــــ ـ بـه ذور روزگــــ ـار

از زندگــــیشــ میـــرم کنار

میــــــرم که ثابـت بکنـ ـنم

عـ ـاشقشـــــم دیوونـ ـه وار

توگریــ ـه های زارو زار سپـ ـوردمش

بـــــــــــ ــــه روزگــــــــ ـار ایـ ـــن ازخودم

گذشـــــ ــت مـو پایــی خـ ـاط ــرخواهیــم بــ ـذار


عشق پرواز
ساعت12:25---6 شهريور 1393
وب جالب و قشنگی داری عزیزم

ترلان
ساعت13:18---2 شهريور 1393
درسته خوشگلوتودل برونیستم

ولی درعوض
بانمک و دوست داشتنیم نیستم
خاک توسرم:|
خخخخخ بابا بیخیال


yegane
ساعت21:49---28 مرداد 1393
عااااااااااااالی بوووووود مررررسیییی
پاسخ:مرسی ابجی نظر لطفته


سهیلا
ساعت13:38---28 مرداد 1393
دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است، سزاواری من در زندگی، شایستگی‌ام در بودن! ... اگر سزا بود چنان در آغوش‌ می‌فشردم که یکی گردیم، و در آن پیکر، نه من دلتنگ می‌شدم، نه او می‌گریخت

مهشاد
ساعت15:35---27 مرداد 1393
تنها یک تنها میداند تنهایی تنها درد یک تنها نیست
پاسخ:اها مرسی سر زدی ابجی جون


ترلان
ساعت23:12---12 مرداد 1393
گــآهــﮯ بـآیـَـב بـِخَــنــدﮯ

بــآ صــِدآ ﮯ بــُلـَنـב

ڪــهِ ڪــَر شَــوَد اسِماלּ:..

وَ فــَریـآב بِــزَنــﮯ

בُنیــا!!!
نـآمـَـرבَم اَگــهِ بـآ ایــלּ صــבآﮯ خَنــבه نَـرَقـصـونَـمــت!


هستي
ساعت15:12---7 مرداد 1393
عكس هم بزار

چشم


زبــHø$éìñـل خـاט - طراح لوگو بنر هدر
ساعت14:42---5 مرداد 1393
webet nice

محمد و مونا
ساعت14:33---2 مرداد 1393
ی قانونی هست که همیشه میگه

اونی که تو خیالته...بی خیالته


***وب زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن تو وبلاگم ممنون***


ترلان
ساعت14:13---2 مرداد 1393
مثل کبریت حالتی غریب دارم!!!



انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوزم!!!


مجید
ساعت5:16---1 مرداد 1393
▐▐گاه گاهـﮯ בل من مـﮯگیرב

▐▐بیشتر وقت غروب

▐▐آن زمانـﮯ که خـב ا نیز پر از تنهایـﮯ است و

▐▐اذان בر پیش است

▐▐من وضو خواهم ساخت

▐▐از خـב ا خواهم خواست که

▐▐تو تنها نشو ـﮯ و

▐▐בلت پر ز خوشـﮯ های בماבم باشـב


صبارونالدو
ساعت0:24---31 تير 1393
کارخوبی کردی سکوت کردی!
من کارم همیشه درسته ههه


ترلان
ساعت20:30---23 تير 1393
زنه یه سیم کارت میخره می خواسته شوهرشو سورپرایز کنه...

از تو اشپز خونه به شوهرش اس ام اس میده:
سلام عزیزم خوبی؟
شوهرش جواب میده:
سلام گلم خودم بهت زنگ میزنم. الان ا...ر خانم تو آشپزخونس...
)


googoosh
ساعت21:16---18 تير 1393
وبلاگ باحالی داری

kian
ساعت15:14---17 تير 1393
خوش حال میشم ب وبم سر بزنی وبت هم خیلی قشنگه ...
درست متر کن ادم ها هم قدر خودشانند نه هم قدر تصورات تو ....


ترلان
ساعت10:03---16 تير 1393
می گویند هر شکست مقدمه یک پیروزی است...
خدایا با تکه تکه های غـــــــــرورم چه میخواهی بسازیـــــــ؟؟؟؟؟؟؟


sajad
ساعت10:47---9 تير 1393

من به تو نگاه میکردم

و تو به ساعت

تو قرار داشتی و من بی قراری



آوای خوش
ساعت10:15---9 تير 1393
دلم خوش نیست . . ...
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی ...


ترلان
ساعت15:31---8 تير 1393
سیگار چه زیبا کام میدهد…
او تا صبح پیراهن سفیدش را برایم میسوزاند
و من از لبانش بوسه ها میگیرم
چه لذتی میبرم از این همخوابی
او از جان مایه میگذارد
و من از عمر


atefeh
ساعت15:16---8 تير 1393

من دخترم...
اگه جیغ میکشم سرت....
اگه به تو حرفای زشت میزنم....
اگه دقیقه ایی یه بار قهر میکنم.....
اگه فرتی تهدیدت میکنم......
اگه زرتی با گریه گوشی رو قطع میکنم....
اگه مسیجت رو میخوونم اما جواب نمیدم...
اگه حرفهایی که ۱۰۰ بار ....
به من گفتی نگو رو میگم که لجتو دربیارم.....
من خیلی غلطهای دیگه هم میکنم
چــــــــــــــونکه : واســـــــــم مهمی !
اگه نبودی خفقان مرگ میگرفتم....


sajad
ساعت10:58---8 تير 1393


♥♥هر گاه ...♥♥



♥♥ بر ستیغ کوه عشق ...♥♥



♥♥ لاشخورهایی دیدی ... ♥♥



♥♥ که مرگ احساس تو را به انتظار نشسته اند ...♥♥



♥♥ تعجب مکن ... ♥♥



♥♥زیرا که هر جا عشقی متولد شد ... ♥♥



♥♥ لاشخورهای حسادت ... ♥♥



♥♥ کینه ... ♥♥



♥♥ فضولی ... ♥♥



♥♥ بر سر آن آواز مرگ سر داده اند! ... ♥♥



♥♥ به کوری چشم این کرکسها ♥♥



♥♥ تو عاشق باش♥♥

dadash link kon bad begoooooo ta link konam


arnika
ساعت19:51---6 تير 1393
مدتهاست مجازی می خندیم …
مجازی شادیم…
مجازی عاشق می شیم…
مجازی دیگران رو دلداری میدیم…
اما…اما واقعی تنهاییم...
واقعی درد می کشیم!!


atefeh
ساعت16:34---5 تير 1393
" تــــــــــو " !!
همــانــے ڪـہ همــیـشـہ
" בوســتـش בارم "
همــانـے ڪـہ تــا غــصـّـہ ام مے گیــرב ســر و ڪلّـــہ اش پــیــدا مے شوב
و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمے شوב
هـمـانے ڪـہ همــیــشـہ پـــُـر اسـﭞ از
شـور و شـاבے و زنـבگے ...
" تــــــ♥ــــو "
همیشه هــمــانے ....


atefeh
ساعت16:33---5 تير 1393

دنیـــــای مجــــازی
جاییه که
وقتی کسی که دوستش داری
ازت میپرســـه خوبی؟؟
میگی خوبــــم مرسی!
اما اون نه میتونه بغــض گلوتـو ببینه...
نه میتونه چشـــــــآی خیس تو ببینه...
حتی نمیتونه دلتنگیتو حــــس کنه...
بعد هم با خـــــیال راحت میره که
با یکی دیگه چــــت کنه...


atefeh
ساعت14:37---5 تير 1393


کاش فقط دوستم بودی!



می رفتیم گردو بازی و کیف می کردیم



عشق تنها حماقتی بود



که تنهاترمان کرده است...



\" هادی قنبرزاده \"



atefeh
ساعت12:20---5 تير 1393
خـــُدایـــــا ....
به تو میسپارمش.....
امّا یه خواهشــــی ازت دارَم... !
یه روزی...
یه جایی...
بغل یه غریبه...
"مســــــــــت مست" بدجـــــــوری یاد مَن بندازش...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: